Aktualności

najświeższe informacje

Jest Praca w Termach!

Największy Aquapark w powiecie poznańskim szuka pracowników!

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

· bieżąca obsługa klientów,

· organizacja ruchu klientów aquaparku,

- wsparcie przy organizacji eventów.

 

Wymagania:

· wykształcenie min. średnie,

· podstawowa znajomość obsługi komputera.

 

Preferowane osoby:

· ze znajomością języka obcego,

· kontaktowe o miłej aparycji i wysokiej kulturze osobistej

Wymagane dokumenty:

· życiorys (CV),

 

·  Wymagane dokumenty należy składać bezpośrednio w biurze Tarnowskie Termy Sp. z o.o.

ul. Nowa 54, 62-080 Tarnowo Podgórne  lub za pośrednictwem poczty lub  na adres mailowy biuro@tarnowskie-termy.pl z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracy PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA"

 

Jesteśmy gotowi do zatrudnienia osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.

 

Otrzymanych ofert nie zwracamy.

 

Zastrzegamy sobie prawo do rozmowy z wybranymi osobami, które o terminie spotkania zostaną powiadomione telefonicznie.

Szczegółowe informacje można uzyskać w biurze Spółki oraz pod numerem telefonu 618182863