Zajęcia w "Piwnicy pod Termami"

 

W trzech salach Fitness prowadzone są różnorodne zajęcia wzmacniające, kształtujące sylwetkę, choreograficzne – poprawiające kondycję, koordynację ruchową, pomagające spalić tkankę tłuszczową, takie jak :

PUB – (brzuch, pośladki, uda) trening o średniej intensywności ukierunkowany na modelowanie dolnych partii ciała (brzucha, ud i pośladków) oraz przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Dzięki tej formie zajęć zyskujemy jędrne uda i pośladki oraz płaski brzuch.

Animal Flow –  Innowacyjny trening oparty na ćwiczeniach imitujących ruchy zwierząt. Poszczególne pozycje łączy się w   sekwencje tworzące płynne „flow”. Poprawisz siłę , mobilność , stabilizację , elastyczność i koordynację.

„Street Dance” ze szkółką „Born To Dance” – Celem zajęć jest zapoznanie dzieci z różnymi stylami tańca ulicznego, takimi jak: hip-hop, dancehall i azonto, skupiając uwagę na stylu hip-hop. Dzieci będą mogły nauczyć się m.in. wyczucia rytmu, tańczenia w grupie, solo, jak i duecie, kroków i podstaw z danego stylu poprzez naukę choreografii.

Zumba – Zajęcia taneczne przy choreografii inspirowanej tańcami latynoskimi. Zyskasz koordynację , równowagę mięśniową i gibkość.

HIIT – Intensywny trening interwałowy. Polega na przeplataniu ćwiczeń o maksymalnym poziomie intensywności z ćwiczeniami o umiarkowanej intensywności. Szybko stracisz  zbędne kilogramy i poprawisz kondycję.

TABATA- Ćwiczenia o wysokiej intensywności trwające przez 20 sek. Po czym następuje 10 sek. treningu o mniejszej intensywności.  Cykl powtarzamy 8 razy.

Poprawisz wytrzymałość i szybko spalisz kalorie.

Dynamic Workout - Dynamiczne ćwiczenia o charakterze siłowo- wytrzymałościowym połączone parami. Intensywny trening na ,którym poprawisz wytrzymałość siłową i kondycję.

Trening Seniora – Zestaw ćwiczeń o  umiarkowanej intensywności  poprawiających wytrzymałość siłową oraz elastyczność mięśni.

Trening Biegacza – Trening lekkoatletyczny z ćwiczeniami dedykowanymi dla biegaczy. Poprawisz wytrzymałość siłową, koordynację, elastyczność mięśniową, oraz stabilizację ciała.

Indoor Cycling – Mix Class oraz jazda Górska- Zajęcia dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych z wykorzystaniem wszystkich technik jazdy. Głównym ich celem jest podniesienie wydolności i wytrzymałości ćwiczących oraz poprawa koordynacji ruchowej.

Joga – Praktyka jogi polega na wejściu w pozycję (asanę) i pozostaniu w niej przez odpowiedni czas bądź na płynnym przechodzeniu z pozycji do pozycji. Każda sesja kończy się pozycjami relaksacyjnymi. Poprzez asany (pozycje ciała) wykonywane w rytmie oddechu wzmacniamy mięśnie.

Body Bar – Trening przy użyciu lekkich sztang i obciążeń, kształtujący i wzmacniający mięśnie całego ciała, skutecznie rozwijający wytrzymałość mięśniową.

Step Basic – Niezaawansowane, podstawowe kroki przy muzyce z użyciem stepu.

Step – Zajęcia o średniej lub wysokiej intensywności, podczas których wykorzystywana jest platforma (step), na której wykonywane są proste układy choreograficzne. Tego rodzaju trening pozwala nam spalić zbędne kalorie i tkankę tłuszczową oraz poprawić kondycję i siłę mięśni nóg.

TBC – Trening ogólnorozwojowy łączący ze sobą zarówno ćwiczenia wzmacniające jak i wytrzymałościowe. Poprawia kondycję, rzeźbi ciało, spala kalorie i redukuje tkankę tłuszczową.

Trampoliny – Specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmocnić i kształtować sylwetkę. Ćwiczenia o dużej intensywności, zaczerpnięte są z różnych dyscyplin sportowych. Zazwyczaj są to kombinacje wolnych i szybkich skoków oraz ćwiczeń znanych z aerobików.

TRX – System intensywnych ćwiczeń wykonywanych z obciążeniem własnego ciała z użyciem specjalnych podwieszonych taśm. TRX pozwala w bezpieczny sposób wykonywać różnorodne treningi, dzięki którym poprawimy swoja siłę, wytrzymałość, mobilność i równowagę.

Zdrowy Kręgosłup – Zajęcia te mają charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa. Zajęcia obejmują ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe.

KALISTENIKA - Trening siłowy  oparty na ćwiczeniach z wykorzystaniem własnej masy ciała oraz sprzętu (poręczy ,drążków) często łączona z strechingiem całego ciała.