Dołącz do nas!
Teraz poszukujemy:

 

 

 

 

 

 

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA TARNOWSKICH TĘŻNI

Zakres obowiązków:

  • bieżąca obsługa klienta
  • przestrzeganie standardów i procedur w obsłudze klienta
  • obsługa inhalatorium

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • dyspozycyjność i punktualność
  • komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność pracy w zespole
  • zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • podstawowa znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych

WAŻNE: Osoby zainteresowane pracą w Tarnowskich Termach prosimy o zapoznanie się z treścią Klauzuli informacyjnej dla kandydata oraz zamieszczenie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych. Klauzula informacyjna pobrana ze strony bip.tarnowskie-termy.pl lub w biurze Spółki.

Prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji”.

Miejsce składania dokumentów:
 
CV prosimy o przesyłanie na mail: biuro@tarnowskie-termy.pl
Telefon kontaktowy: 61 62 59 060